Tuesday 30 April 2013

Love Gift From LOVE :)

Assalamualaikum..

Hai korang :) Tulisan kali ana menulis dengan hati yang sangat gembira bersulam perasaan cinta dan sayang yang semakin menebal dan melimpah ruah buat mr.encik. Alhamdulillah diberikan peneman yang baik budi  pekerti seperti dia :)

Sabtu lepas, mr.encik balik. Kesian dia, perjalanan jauh, cuti pulak 2 hari je. Perjalanan je dah memakan masa 8-9 jam. Jumaat malam pukul 9 bas bergerak ke Melaka. 6 pagi baru sampai. Dah habis beberapa jam dalam bas je. Such a waste. Tapi dia cool.. nak jugak balik katanya. Ahh, sayang lebih la cenggini.
Pukul 10 pagi, ana pergi rumah mr.encik atas sebab nak jumpa dia dan family dia. Nak bagi ole ole yang ana beli dekat Sabah ( rumpai laut, tshirt, kerongsang dan gelang ). Malunya, tuhan je tahu. Ana ni dah berzaman tak pergi rumah dia. So rasa malu tu agak membakul la juga..Luckily mak dia memang baik+peramah. Memang peramah gila, dulu first time jumpa pun ana dah rasa selesa atas layanan mak dia. Lepas lepak lepak semua tu, pukul 11.30 ana gerak balik sebab pukul 12.30 kitaorang nak pergi Melaka. Banyak lagi misi belum selesai.

Antara misi penting masa tu adalah misi mencari handphone baru. Yeayy ! Mysayang belikan handphone baru.. eii sayang angatt ! Hahaha. Muahh muuahh muuaah ! 

- Thanks baby -

Yeayy ! Thank babyy. Thanks sesangat. Awak tau kan dah lama saya ngidam Note II. Akhirnya dapat jugak sayang. Kalau takde awak, taktau la bila zaman saya dapat pakai. Sebenarnya, masa awak keluarkan dan kira duit untuk bayar, saya dah meleleh air mata. Huk, duit gaji awak kerja.. Terima Kasih sebab awak tak pernah menghampakan saya :') Bertuah saya dapat awak.. Saya janji, lepasni saya jaga baik baik handphone ni. Awak suruh jaga macam saya jaga diri saya kan ? Saya akan cuba yang terbaik untuk menghargai semua pemberian awak. Saya taknak jadi macam dulu dulu, apa je awak bagi semua saya hilangkan, rosakkan. Handphone je da 3 biji handphone awak hadiahkan. Rantai lagi, cincin lagi. Huk, takmo takmo. Saya jaga baik baik kay sayangg :) 

Awak ingat tak, masa kita nak melangkah keluar dari Ocean, saya nangis.. saya cakap terima kasih kat awak banyak kali. Awak cakap " sama sama. Takpelah, ni hadiah untuk ayang " . Huwaaa ! Lagi la meleleh airmata.. saya taktau dah nak describe macam mana perasaan saya ni. Yang saya tahu, saya sayangkan awak dan saya akan terus sayang awak sampai bila bila ...... Thanks my deary Aling...

3 comments:

  1. untung kak an sentiasa bahagia dengan mr.encik , teringin nak bahagia macam kak ana :')

    ReplyDelete
  2. bersusah susah dahulu eyli. mana ada relay yang sepanjang masa happy je.. permulaan memang perih. Tuhan kita adil, tak ada hambaNya yang Dia terlepas pandang utk beri rahmat dan pertolongan. Cuma antara cepat atau lambat je. Teruskan menjadi sang pencinta yang setia, nanti nanti akan ada juga bahagia yang menjengah :) kan akak dah cakap, apa apa hal boleh story dengan akak. wechat kan ada ? :)

    ReplyDelete
  3. semoga berbahagia anna ;) sweet sngt2 :) tasha neh hehe

    ReplyDelete