Sunday 24 February 2013

Indahnya Kemaafan

Assalamualaikum..

Haih.. ana taktau la. Patut atau tidak terasa. Yes, ana memang seorang yang ego. Lagi lagi bila hati kita disakiti oleh orang yang kita dah sayang dan anggap macam adik. Serius ana tak pernah kisah pasal lelaki. Ya Allah, ana dah ada yang punya, yang pada ana lengkap semuanya, cukup segalanya. Mana mungkin ana nak cari lain? Sikap mesra ana ni selalu disalah faham orang.

Tapi takpelah, just let it be kan ? Dengan seikhlas hati, ana dah maafkan semua. Lagi pula, hidup ana sekarang lebih tenang dan aman. Alhamdulillah, mr.encik sangat memahami. Semua benda ana boleh kongsi dengan dia, dan dia takpernah marah atau salahkan ana. Dia anggap semua manusia buat salah. Untung nya ana dapat lelaki macam dia, Ya Allah :)

Mr.encik kata maafkanlah dan berbaik macam dulu.. dia memang lembut hati. Kadang kadang ana malu, ana perempuan, tapi ana kasar dan agak keras hati, tapi dia lembut dan pemaaf. Ya Allah, Ya Allah :)  Cakap banyak pun takguna, ana cuma nak cakap, ana dah maafkan semua, ana dah boleh lupakan apa saja persengkataan, ana bersedia menerima sesiapa dengan tangan terbuka. Yang muda hormati yang tua. Rasanya tahu kan macam mana nak contact, I'll be waiting, In Shaa Allah  =)




No comments:

Post a Comment